24 Cze

Dzikuny: Poradnik Przewodnika

PP

Dla osób które do tej pory miały niewielki kontakt z grami fabularnymi, a które chciałyby spróbować tej formy rozrywki, Dzikuny są szansą na debiut. Opublikowany przez nas, we współpracy z Gibberling Press, podręcznik podstawowy zapewnia możliwość rozpoczęcia gry.  Niski próg wejścia, niewielkie wymagania które muszą spełnić gracze i przewodnik i intuicyjne zasady są zaletami tego tytułu. Materiał z pierwszego podręcznika jest całkowicie wystarczający do pełnowartościowych rozgrywek w świecie stworzonym przez Johna Harpera. Jednak materiałów do gry jest więcej, nie znalazły się one w podstawowej wersji gry, pragnęliśmy zachować oryginalną efemeryczność i lekkość systemu, ale przetłumaczyliśmy także i je. Dziś je udostępniamy, wierząc że przysporzy to Dzikunom nowych graczy. W “Poradniku Przewodnika” znajdują się teksty rozszerzające zasady i świat. Używanie tej “nowej wiedzy” nie jest obowiązkowe: prowadzący może wybrać to co przypadnie mu do gustu, a resztę zmodyfikować bądź odrzucić. Elastyczność i możliwość użycia zasad alternatywnych to kolejna zaleta. Pragniecie walki, współzawodnictwa, rozwoju swoich Dzikunów, artefaktów i potężnych, groźnych przeciwników?

Zapraszamy do lektury pierwszego dodatku do gry fabularnej “Dzikuny”.

Pobierz Poradnik Przewodnika
Pobierz wersję do druku

 

 

Michał

Rocznik 80. Nauczyciel i propagator gier analogowych i cyfrowych w szkole. Ulubiona gra: Pikuty.

More Posts

Scroll Up